본문 바로가기
음악

Jason Mraz - Living in the moment

by 멜랑멀리 2016. 4. 10.
SMALL

Jason Mraz의 Living in the moment

 

 

if this life is one act

만약 삶이 하나의 단막극이라면

Why do we lay all these traps

왜 우리는 이런 모든 함정을 놓을까요

We put them right in our path When we just wanna be free

우리는 자유롭고 싶어하면서 우리 삶에 바로 함정을 놓아요

I will not waste my days Making up all kinds of ways

난 많은 일들을 걱정하며 해결하려고 내 인생을 낭비하지 않을꺼에요

To worry about all the things That will not happen to me

나에게 아직 일어나지도 않은 일들에 대해서 걱정하지 않을꺼에요

So I just let go of what I know I don't know

그래서 난 내가 아는 것 모르는 것 모두 그냥 지나가도록 할꺼에요

And I know I'll only do this by

그리고 이렇게 하는 유일한 방법은

Living in the moment

순간을 사는거에요

Living my life

내 삶을 사는거에요

Easy and breezy

쉽고 경쾌하게요

With peace in my mind

내 마음속에 평화를 느끼면서

(I got) peace in my heart

내 마음에 평화를 가지고

(got) Peace in my soul

내 영혼에 평화를 가지고

Wherever I'm going, I'm already home

어디를 가든, 난 이미 집에 가있다고 생각해요

I'm Living in the moment

나는 지금 이 순간을 살아요

I'm letting myself off the hook for things I've done

나는 내가 과거에 했던 일들을 내려놓고 있어요

I let my past go past

나는 과거를 보내버렸어요

And now I'm having more fun

그리고 지금은 더 즐겁게 살고 있죠

I'm letting go of the thoughts That do not make me strong

내 자신을 약하게 만드는 사색들도 보내버릴꺼에요

And I believe this way can be the same for everyone

그리고 난 믿어요, 모든 사람들이 이렇게 할 수 있다구요

And if I fall asleep

그리고 내가 만약 잠이 든다면

I know you'll be the one who'll always remind me

난 알고 있어요, 당신이 날 기억할 유일한 사람이란걸요

To live in the moment

순간을 사는거에요

To keep living my life

내 삶을 사는거에요

Easy and breezy

쉽고 경쾌하게요

With peace in my mind

내 마음속에 평화를 느끼면서

(I got) peace in my heart

내 마음에 평화를 가지고

(Got) peace in my soul

내 영혼에 평화를 가지고

Wherever I'm going, I'm already home

어디를 가든, 난 이미 집에 가있다고 생각해요

I can't walk through life facing backwards

나는 과거를 되돌리며 살아갈 수 없어요.

I have tried I tried more than once to just make sure

정말 여러번 시도해봤는데

And I was denied the future I'd been searching for

내가 찾던 미래를 찾지 못했어요

I spun around and hurt no more

나는 돌아봤고 이제 더이상 상처받지도 않아요

By living in the moment

바로 이 순간을 사니까요

Living my life

내 삶을 살고 있기 때문이죠

Easy and breezy

쉽고 경쾌하게요

With peace in my mind

내 마음속에 평화를 느끼면서

(I got) peace in my heart

내 마음에 평화를 가지고

(Got) peace in my soul

내 영혼에 평화를 가지고

Wherever I'm going going, I'm already home

어디를 가든, 난 이미 집에 가있다고 생각해요

I'm living in the moment

나는 지금 이 순간을 살아요

I'm living my life

나는 내 인생을 살아요

Just taking it easy

그냥 쉽게 살아요

With peace in my mind

내 마음속에 평화를 느끼면서

I got peace in my heart

내 마음에 평화를 가지고

I got peace in my soul

내 영혼에 평화를 가지고

Oh, wherever I'm going, I'm already home

어디를 가든, 난 이미 집에 가있다고 생각해요

I'm living in the moment

나는 지금 이 순간을 살아요

I'm living my life

나는 내 인생을 살아요

Oh, easy and breezy

쉽고 경쾌하게요

With peace in my mind

내 마음속에 평화를 느끼면서

I got peace in my heart

내 마음에 평화를 가지고

I got peace in my soul

내 영혼에 평화를 가지고

Oh, wherever I'm going, I'm already home

어디를 가든, 난 이미 집에 가있다고 생각해요

I'm living in the moment

나는 지금 이 순간을 살아요

LIST

'음악' 카테고리의 다른 글

음악대장 - 일상으로의 초대 고음질 (복면가왕)  (0) 2016.04.25
제이슨므라즈 히트송 묶음.  (0) 2016.04.14
Jason mraz - I won't give up  (0) 2016.04.10